maandag 4 februari 2013

Speciale dag- en nacht crème voor een gevoelige huid


Ik heb van mezelf een heel erg gevoelige huid. Ik wist niet welke crème ik moest gebruiken zodat ik eindelijk af was van mijn geïrriteerde huid. Ik hoorde van mijn zus dat ik een keer langs De Tuinen moet gaan, omdat De Tuinen bekend staat om zijn natuurlijke producten. Ik ben daar heen gegaan en heb mijn situatie uitgelegd. Ze gaven mij een dag- en nacht crème genaamd: Dr. Organic dode zee (dag & nacht crème). Ik heb veel crèmes gehad en geen van alle werkte zo goed als deze. Nadat ik het een week gebruikt had, merkte ik al veel verschil. Ik merkte dat er heel veel veranderd was aan mijn huid, het voelt zacht aan en is niet meer geïrriteerd. Daarom heb ik besloten het met jullie te delen. Ik raad iedereen met voornamelijk een gevoelige huid Dr. Organic aan.

Het kost €11,99 bij De Tuinen, meestal is het ook in de aanbieding en dan kun je hem voor minder krijgen.



Image



Geen opmerkingen: