zondag 10 februari 2013

Ik heb een Macbook Pro Retina display gekregen

Al een hele tijd was ik bezig met sparen voor een eigen laptop, ik had dringend een laptop nodig voor mijn studie. We hebben hier in huis namelijk een gewone computer en die had ik een beetje opgeëist. Ze waren het zat thuis, en besloten om een cadeautje te kopen voor mij. 



Ja ja dit is 'm dan! Hij is echt gaaf! De hoogste resolutie ooit voor een notebookscherm. En op de een na hoogste. Je merkt het verschil bij alles wat je doet: opstarten gaat in een paar seconden, programma's worden snel geopend, zelfs het navigeren op het bureaublad gaat verbazingwekkend vloeiend. Dat komt allemaal door de flashopslag, die tot vier keer sneller is dan een traditionele harde schijf.  I love it!!!

Ik vind het formaat van de laptop precies goed 15 inch.




Sterk, licht en mooi. Alles in één.

MacBook Pro is gemaakt uit één stuk aluminium: een technische doorbraak waarmee we heel veel kleine onderdelen hebben vervangen door één groot deel. Ze noemen dit de unibodybehuizing. Als je een MacBook Pro voor het eerst optilt, merk je meteen het verschil. De hele behuizing is dunner en lichter dan bij andere notebooks. Hij ziet er elegant uit en hij voelt sterk en duurzaam aan, dus onderweg in je koffertje of rugzak kan hij wel tegen een stootje (en daarbuiten natuurlijk ook).




Ik ben zooo blij met mijn laptop!! Vanaf nu kan ik 'm overal meenemen. Als ik op bezoek ga, dan ben ik niet meer afhankelijk van anderen en hun laptop en of computer. :D


Geen opmerkingen: