maandag 11 februari 2013

Chanel LE VERNIS nagellak



Een tijdje terug heb ik mijn eerste Chanel nagellak gekocht. Ik hou van de kleur rood, maar elke nagellak die ik kocht, ging er snel van af. Ik had gehoord dat de nagellak van Chanel heel goed is. Ik moest het meteen uitproberen. 








Chanel is een merk die bij parfumerieën verkrijgbaar is, voor een nagellak van Chanel betaal je rond de 20 euro. 





"Diep kleurend en hoogglanzend. Een echte nagelverzorging die de broosheid van de nagels respecteert. Sneldrogend en langhoudend. Een originele en exclusieve formule van CHANEL. LE VERNIS is ontwikkeld op basis van specifieke harssoorten. De bioceramiden, natuurlijke bestanddelen die de formule verrijken, zorgen voor een verstevigend effect. Een juiste dosering solventen zorgt voor een glanzende en beschermende laag."



Hij blijft ongeveer drie dagen mooi zitten zonder te chippen, met een goede topcoat is dit met één of twee dagen te verlengen maar langer echt niet. Ik raad het product zeker aan, vooral aan mensen die heel veel van nagellak houden. Natuurlijk gaat hij er sneller af als je vaak je handen wast of als je vaak afwast. Maar zolang je dat niet doet dan hoef je je geen zorgen te maken. 







Geen opmerkingen: